Tisdag

hejhej!
dagen har väl varit bra. Har som tur var inte varit så sega lektioner. När jag kom hem från skolan åt jag middag och sen gjorde jag lite läxor. Vi har SO prov på fredag.. kan ganska mycket men har någon dag till att plugga på! Sen har jag gjort lite Fysik, Matte, och Tyska också! Nu sitter jag iallafall här och ska snart kolla på TV tror jag. OM min kamera hade fungerat hade jag varit ute och fotat nu. Nu när kameran inte vill funka så blir jag väldigt sugen på att fota! Jag får väl komma på något sätt att få in lite pengar så jag kan köpa ett nytt kamerahus så snart som möjligt!
Aja, nu ska jag hitta på något annat att göra! Hare bra så hörs vi!

Juste! Kom på att imorn efter skolan börjar konfan! Tro att de kommer bli skoj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: