Söndagkväll

Hejhej!
idag har vi i F-15 spelat match mot F-13. Vi vann med 5-3! Efter den matchen åkte vi hem och duschade osv. Sen åkte vi ut till Galhammar igen för att se på pappas sista seriematch. Dom förlorade tyvärr mot IFK med 4-1. Sen åkte vi hem och åt.. jag, elin & emil cyklade sen upp till momma och moffa m.fl och träffade våran nya lillkusin. Så himla söt när dom är så superduper små! När jag kom hem därifrån åkte jag och mamma direkt till Åsarnas kyrka. Där var de första konfaträffen. Vi fick lite information och så hade vi en liten gudstjänst. Ska bara gå på 9 stycken till! Jag tror att de kommer bli ganska roligt med konfa ändå. Nästan alla från klassen kommer ju vara med så jag hoppas att de blir skojj iallafall! Just nu sitter jag och kollar runt lite på facebook och ska snart stänga av datan och läsa lite innan jag ska sova. Imorn är de en vanlig dag på skolan. Vi har långdag så vi slutar halv 4. Så vi hörs imorn eftermiddag!

PS. Mina inlägg blir ganska tråkiga eftersom min kamera inte fungerar just nu. Jag ska försöka att ta några outfit bilder och så ändå. Men de kommer nog inte upp några nya redigerade bilder på ett tag! Får helt enkelt att fixa kameran!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: