@ Sandra's place

Hejsan!
just nu sitter jag hos Sandra. Vi lyssnar på musik och äter godis. Vi har också precis druckit oboy! Som ni ser i sandras inlägg här nedanför! Vi ska nog sitta vid datorerna en stund och sen blire sängen. Vi ska upp ganska tidigt för jag ska åka in till stan för att kolla på innebandymatch. Mamma kommer och hämtar mig runt 11 tror jag! När jag kommer hem från matchen ska jag vara bollkalle på A-lagsmatch! Sen ska jag plugga lite, Har ganska många läxor. På måndag har vi fjälldag men jag ska tyvärr inte följa med. Mitt knä är inte riktigt bra än så jag ska stanna på skolan och plugga istället! Kommer ju iallafall få mycket gjort då :)

random bild från "we ♥ it"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: