Måndagkväll

Heej!
somsagt så har jag varit hemma idag. Har gjort alla läxor som skulle göras idag. Blev klar med dom rätt tidigt imorse så jag har gjort lite annat än att plugga också. Imorn är de en vanlig skoldag, fast hälften av lärarna är borta så de kommer nog vara många vikarier på lektionerna. Så jag vet inte riktigt om de blir ordinarie schema, de märks!
Imorn efter skolan är de fotbollsträning, jag vill så gärna va med och träna.. Jag kan ju fortfarande inte gå riktigt så jag tror inte de blir någon träning för mig imorn! Får se om de blir bättre tills i helgen så jag kan vara med på JH-träning iallafall. Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Jag kommer inte skriva något mer ikväll så vi hörs imorn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: