Måndag igen!

Godmorgon!
Just nu sitter jag och kollar på TV samtidigt som jag kollar runt lite på datan. Idag äre en vanlig dag på skolan, fast måndagar är faktiskt ganska Okej. Vi har iallafall inte dom tråkigaste lektionerna! Ikväll har vi hemmamatch mot IFK. Det kommer bli en svår match men vi ska väl kämpa på och försöka vinna iallafall :) Aja, nu ska jag kolla lite annat innan jag stänger av datan! Syns senare idag! ♥
just nu;


Mathilda || 2011-09-12 Kl: 16:47:11

Hej! Finalisterna på bloggen är nu uppe, tävlingen där man kunde vinna ett grymt stativ. Blev det du? Gå in och kolla ;)



Om det inte blev du, vill jag tacka för att du var med och hoppas att du kan vara med och tävla någon annan gång!

Blogg/hemsida: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: