Lördag

hejhej!
idag klev jag upp rätt tidigt och sen dess har jag hunnit med att äta frukost, borstat tänderna & städat rummet. Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Elin ska iallafall spela match med F-13 idag. Deras sista seriematch som spelas på Galhammar! Så den ska jag åka och kolla på. Efter matchen blir de lite kalas här hemma hos oss för mamma. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blir nog bara en skön hemmakväll framför teven! Juste. Mamma & Elin var inne i stan igår för att göra några ärenden osv. Dom gick till en butik som kunde mycket om systemkameror.. han som jobbade där fixade något i menyn och sa att de fungerade efter de. När dom kom hem med kameran provade jag den direkt men nejj, det kommer fortfarande upp en "error" ruta! Blir såå less! Så nu kollar jag runt efter ett billigt kamerahus så jag kan köpa ett nytt! Aja, nu har jag inget mer att berätta så vi hörs när vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: