Lista

En sak jag inte förstår mig på: Hur jorden kan snurra fastän man inte känner de!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Ett kort på mig, syster och kusinerna, en pennvässare och en spargris
Tre saker jag gör just nu:
pratar, skriver och tänker
Tre saker jag kan: stå på ett ben, dampa och skratta tills tårarna rinner
Tre saker jag inte kan: göra en backflip, laga ett cykeldäck, ha lösnaglar i mer än 2 veckor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, skratt och Eletropop
Tre favoriträtter: korvstroganof, panerad fisk och kebab

Hur bor du: Med min familj.
Brukar du komma i tid: jajjemen!
Kan du laga mat: eh, några maträtter kan jag väl.

Vad har du på dig just nu: Mjukiskläder
Har du någon fobi: stora spindlar
Hade du en bra kväll igår: Japp!
Din favoritdryck på morgonen: oboy ♥

Vad hade du sönder senast: Minns inte.
Vem snackade du med senast: Syster
Varm favoritdricka: té eller varm oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vaaatten

Intressen: fotboll, innebandy, musik och vänner
Senaste person som ringde dig: ingen har ringt mig :/
Vad drack du senast: vatten

Längtar du till din nästa födelsedag: de är så länge kvar så de är ingen mening att börja längta nu.
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: ja, chokladbollarna som står i kylskåpet!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: -
Använder du hudkräm: jao

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej, för ung ^^
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja :')
Vilken låt lyssnade du senast på: Gubben i lådan
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: tomat
Har du pengar på mobilen: Japp. Har abonnemang!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: