Inget fjäll för mig :'(

Hejhej!
idag är min klass uppe på fjället. Men eftersom jag har gjort illa knät kunde jag inte följa med. Jag som gillar att gå på fjället med klassen, speciellt på hösten så man inte behöver åka skidor! Men jag fick istället stanna hemma och plugga. Jag klev upp ganska tidigt ändå, även fast jag skulle vara hemma! När man är van att kliva upp tidigt blir de så varenda dag! Jag hade ganska många läxor jag skulle göra, men dom var inte så jobbigt svåra. Jag har läst dom sidorna jag skulle i Kemin & Biologin, Jag har gjort matte-läxorna, Engelskaglosorna & tyskameningarna kan jag & sen håller jag på att träna in Engelska verben. Jag har inte så mycket mer läxor att göra. De enda är då att plugga in Engelska verben! Aja, skriver mer senare!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: