I can moves like a jagger!

Fredag fredag, äntligen Fredag!
Den här veckan tycker jag faktiskt har gått lite segt.
Men nu är helgen äntligen här & den hinner ta slut
innan man ens hinner blinka.. Iaf nog med det "babblet".
Imorn har vårat lag match, och det ska vi vinna!
På Söndag var det damlagsmatch i innebandyn
som jag egentligen skulle vara med på men
jag kunde inte, så det får bli en annan gång då :(
Imorn efter matchen ska jag iaf plugga lite &
lite sånt och på Söndag blir det också till att plugga..
Men nu ska jag kolla Fb & bloggar innan
jag stänger av datan för att sova!
p.s just ja, jag var ute och fotade lite förrut och dom bilderna
kommer troligtvis komma upp i bloggen
lite då & då.
Kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: