godkväll.

jäklars vad skönt nu har jag äntligen städat hela rummet.
Jag har dammsugit, tvättat golvet, dammtorkat,
bäddat nytt i sängen & mycket mer.
- gud så skönt det känns!
Kom hem från sandra vid 14.00 tiden och då åt vi
hemmagjord hamburgare. Sen drog jag
igång och städade, skippade fotbollsträningen också, för att
jag känner att jag inte har blivit helt frisk från min förkylning...
Lagat min cardigan har jag också gjort, för den ska jag ha
på Tisdag då det är skolfoto. Och som ni kanske redan har läst så ska jag ju till Sandra
imorn efter skolan & sova där för vi ska fixa oss inför skolfotot. :)
Men nu ska jag plugga lite på engelska läxan & kanske lite
på Tyskan också!
- Vi hörs!



-hahah, kylskåpsmagnet som jag hittade hemma hos Sandra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: