Fredag

Förlåt igen för dålig uppdatering! Har inte haft tid riktigt. har gjort läxor efter skolan varje dag så har inte hunnit med datan riktigt. Nu äre iallafall fredag och de betyder att man har en skön helg framför sig. Jag har några grejjer inplanerade i helgen. Imorn har mitt lag match men jag kan inte vara med. Men såklart ska jag dit och hejja på dom ändå! Och imornkväll KANSKE jag ska till sandra. Har inte bestämt de än! På söndag är de innebandymatch med damlaget (men jag kan inte vara med där heller). Kanske ska följa och kolla om jag orkar! Får se hur de blir med de!
Sen ska jag hinna med och plugga och så också! De hinner jag nog med på Söndag!
Juste! Igår kunde jag inte smsa på hela dagen så jag skickade ett mail till halebop och frågade vad de kunde vara för fel. Jag fick svar efter några minuter. Dom skrev att dom skulle skicka ett nytt simkort med samma nummer till mig. Härligt värre! :) Vi ses senare ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: