Söndagkväll!

hejhej!
nu vare ett bra tag sen jag bloggade. Min blogglust har legat på botten. Men nu fick jag lust att blogga helt plötsligt. Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna mer än att vi var på Storsjöbadet med bergs ik igår.. idag har jag varit på gudstjänst, våran kusin skulle sjunga med barnkören så vi åkte dit och kollade! Sen har jag inte gjort mer än att slappat och kollat på tv. Imorn äre måndag och vi barn är hemma själv hela dagen, ska passa på att städa rummet då... efter de vet jag inte vad jag ska hitta på, får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt! På tisdag kommer jag att åka till Ö-vik för att kolla på hockeymatch och shoppa. Man fick chansen att anmäla sig till de, så jag & johanna gjorde de! Vi kommer nog ha de riktigt roligt & mysigt! Resten av lovet vet jag inte vad som händer, nästa helg ska vi iallafall fira Halloween, då åker jag till en kompis på "fest". Kommer nog bli väääldigt roligt! :D

Aja, de blev mycket text nu.. Har egentligen mer att skriva men de blir så tråkigt för er att läsa då! Vi hörs! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: