Söndag

Hejhej!
idag har jag inte gjort så mycket. Har gjort lite engelska glosor, varit och hälsat på momma och moffa m.fl, målat naglarna & varit på gudstjänst! Jag, johanna, jeppe & hulda var alltså på gudstjänst nu ikväll. De är inte så tråkigt som alla beskriver det! De går ganska fort och de är ju roligare om man är där med några kompisar! ;)
imorn är de skola som vanligt.. måndagar är ganska okej förutom att vi har långdag! Efter skolan ska jag nog bara hem och göra lite läxor. Har inget annat inplanerat iallafall!

aja, nu ska jag träna lite glosor och sen fikaa! Hare bra!

mina fina vänner ♥


BOKI || 2011-10-03 Kl: 07:44:28

Hoppas att du mår bra idag & att du får en toppendag!

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: