Söndag - kl. 20.52

hej!
kom hem från träningen för en stund sen, var en ganska rolig träning! Har precis fikat och ska snart gå och borsta tänderna. Sen blire nog datan till jag ska gå och lägga mig! Ska träna lite på glosorna i Engelskan och Tyskan! :)
det är ganska mycket som händer denna vecka.. mycket träning!

Måndag: Skola. Sen hem och plugga
Tisdag: Skola. Åker buss in till JH träning
Onsdag: Skola. Stanna och plugga på skolan. Frivillig träning (innebandy)
Torsdag: Skola. Plugga (?). Innebandyträning i stan
Fredag: Skola. JH träning
Lördag: JH matcher
Söndag: Innebandyträning

somsagt, ganska mycket! Men jag tror att jag kommer skippa någon träning så jag har tid för läxor osv. Men JH träningarna är ju dom viktigaste. Dom skippar jag inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: