Söndag

godmorgon!
idag äre söndag och jag ska plugga hela dagen. Har biologi prov på tisdag och jag har inte ens börjat än! I eftermiddag ska vi upp till momma & moffa och äta middag och efter de blire träning! Imorn äre Måndag, men vi har ingen vanlig skoldag.. Vi har share & care, vilket betyder att man ska jobba någonstans för att tjäna ihop lite pengar. Jag och johanna ska jobba på OKQ8, vi börjar klockan 10.. Får se hur jag tar mig dit! ;)


Igår åkte vi in med mina kameror och objektivet så dom fick kolla va de var för fel. Dom kunde inte säga va de var för fel så dom föreslog att vi skulle köpa ett HELT NYTT kamerahus. Så nu ska jag sälja 2 kamerahus och 1 objektiv för att få ihop lite pengar till ett nytt! Får se hur det går och när jag kan köpa ett nytt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: