Onsdag!

Hejhej!
igår följde ju jag och johanna med sandra hem för att ta lite nya bilder till designen. De är sandra som kommer att fixa bloggen för jag och johanna kan inte så mycket om stilmallar, kodmallar osv. Så den får sandra fixa! Idag har de varit en lugn dag på skolan, inga jobbiga lektioner! Imorn är de torsdag och tjejjerna har HK på morgonen. De är väldigt skönt att bara vara tjejjerna! Sen har vi lite andra jobbiga lektioner också! Men de är bara att bita ihop!
imorn efter skolan ska jag, johanna, sandra och viccis gå till ICA och handla tills imorn. Vi ska ju ha klassdag imorneftermiddag-kväll så vi ska gå och fixa lite middag och så! När jag kommer hem sen MÅSTE jag plugga NO och Matte, Vi har prov på måndag & tisdag. Wish me luck! Aja. Nu har jag inte så mycket mer att berätta, så nu ska jag gå upp och läsa lite innan jag ska sova! Hare bra så ses vi imorn! (om jag har tid)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: