New Shoes

Hejsan! Idag var det konfa och sen kom mamma och hämtade mig.
Hon berättade att mina Cheap Monday skor har kommit, dom är typ ljusblå med ränder! 
Skit snygga tyckte jag rent ut sagt.
Jag testade dom och dom var hur sköna som helst!
Men hur som helst, imorgon är det torsdag och vi har elevens val.
Vilket betyder att Eleven får välja vad den ska göra av vissa alternativ, och då valde jag Bakning!
Så imorgon och på fredag ska jag ha bakning!
Det ska bli riktigt roligt, och sen är det ju helg och LOOV och jag måste snart börja packa eftersom på söndag åker vi upp till ÅRE och stannar tills nästa söndag,
då tar jag med mig kameran och datan såklart så det kommer att komma bilder!
Riktigt sköna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: