Min kamera

Min Canon EOS 400D har ju inte funkat på ett bra tag. Vi har varit inne på 2 st affärer och frågat vad de kan vara för fel. Båda säger att det är kamerahuset som är fel & att vi borde köpa ett nytt. I torsdags när mamma var inne i stan köpte hon en kamera, en Canon EOS 350D. Jag kom hem och testade mitt GAMLA objektiv på den nya kameran. Då kom det direkt upp den förbannade "Error rutan". Då har vi alltså gått och blivit lite smålurad av personalen på de 2 affärerna. Dom sa att de var kamerahuset de va fel på & så gick jag och köpte ett nytt för att dom sa att de va bäst! Nästa gång när mamma ska in till stan ska hon lämna in mitt GAMLA objektiv för att se om de verkligen är det de är fel på! Om dom lyckas laga de så kommer jag att sälja en av kamerorna och behålla båda objektiven! Blir ganska så irriterad när man får reda på att det kanske inte är kamerahuset det är fel på!



det är alltså denna kamera jag fotar med nu tills jag får reda på om objektivet kommer bli lagat eller inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: