Måndag

ojojoj, Nu var de länge sen jag skrev. De var ganska mycket förra veckan och nu i helgen har jag inte haft tid. På fredag kväll hade vi en klasskväll med lite tävlingar osv. På lördag vare konfaläger tills på söndag. Vi lekte lekar, gjorde en tipsrunda, åt massor, kollade på film osv! Väldigt rolig helg iallafall! Idag äre måndag och skoldagen har varit bra, förutom att vi hade fysikprov.. de gick väl sådär! :)
just nu sitter jag iallafall och nöter in några engelska verb i skallen medans jag dunkar musik, har förhör imorn! har även matteprov, men de känner jag mig ganska säker på, så de orkar jag inte plugga så mycket till.
jag har fortfarande inga nya, roliga bilder! Ska köpa en kamera så fort jag kan! Håll ut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: