Lördag - JH Match

Hejhej!
igår skulle jag sova hos Victoria men då ringde mamma och sa att JH tränaren ville ha med mig på JH match idag. Jag tackade ja och åkte hem och sov. Matchen gick bra och vi vann med 4-1 mot 96:orna! Efter matchen åkte vi ner på stan och kollade min kamera igen. Eftersom den inte har funkat sen vi frågade om den sist så sa han att det var inget att göra åt den. Om man ska laga den kostar de ganska mycket och om den inte funkar efter de har man ju slösat bort ganska mycket pengar. Så nu håller jag på och kollar runt lite på kamerahus! Han gav ett förslag på Canon EOS 1100D. Den har HD filmning och han sa att den var bra osv. Får se hur de blir till slut!
nu sitter jag vid köksbordet och väntar på maten. Det blir tacos idag! Resten av kvällen ska jag bara chilla och äta godis!
hare bra!


Alejjabahamon || 2011-10-01 Kl: 20:54:44

Grymt spelat! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: