Fredag!

hejhej!
igår orkade jag helt enkelt inte blogga. Var helt slut när jag kom hem från skolan så jag bara slappade och tog de lungt hela kvällen! Kom hem från skolan för ett tag sen, till middag blire Tacos och efter de åker jag & Lina till stan för att träna fotboll. Vi har träning ikväll som slutar klockan 9, direkt efter träningen åker jag till moster och sover där tills imorn. För imorn har vi 2 matcher mot Ångermanland! Skojj, skojj, skojj :)
imornkväll händer de nog inget speciellt, kommer nog bara vara hemma och titta på tv, äta godis osv. På söndag däremot ska jag plugga, vi har biologi prov på tisdag som jag inte har börjar plugga till så mycket än! ^^
aja, nu ska jag kolla runt lite innan jag ska gå och packa! Kanske skriver nå mer idag, annars hörs vi imorn! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: