Framme

Hejsan, hann inte blogga imorse, vart stressigt!
Men nu är vi framme och det har varit en rolig men seg resa hit.
Nu har vi iallafall packat upp och jag satt mig vid datan direkt!
Vi fick en internetkod så jag har internet och kan uppdatera, tur det då.
Men iallafall så var vårat "lägenhetshus" jätte fint och jag ligger på övervåningen med datan
och kollar på Family guy just nu!
Ni ska få se lite bilder på lägenheten.
En av Toaletterna:
"Allrummet" med Matbord, soffa Tv och kök!:
och så går vi upp
och där har vi en soffa (som jag ligger i nu) och en tv!
Sen rummet som vi sover i!, min moster har det stora rummet tills på Tisdag
Så nu har ni sett lite av det, och nu snart ska vi ut och äta pizza och kolla runt lite!
Uppdaterar sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: