Ajjdå!

Hejsan, idag var det kortdag och jag och Johanna stannade och pluggade efter skolan,
men sen så följde jag men hon hem och tänkte åka 6 bussen.
Vi kom hem och då gick vi upp och skulle fylla på vatten hos hästarna, så gjorde vi det och sen skulle vi gå ner
Då kom hennes hund och vi busade med den och sen ställde jag mig upp och skulle gå.
Så kliver jag ner i en grop  och knäet (som jag haft ont i jätte länge)  for bakåt och benet vred sig!
Det gjorde kan jag ju bara säga OOOOOONTT!
Så nu sitter jag hemma med knäet inlindat, det har tillochmed domnat bort.
Jag har kanske en eller flera blödningar.
Men hoppas det blir bättre!
Imorgon är det skola och HK, vill ju inte missa det !
Nu ska jag packa och snart hoppa ut till bilen och åka till Momma där jag ska sova inatt igen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: