you got a lot to say

hejhej!
igår var ju somsagt på nathalies halloween fest, gryymt roligt var det
med underbart folk! Tack alla.
När jag kom hem vid 12 tiden så gick jag direkt och la mig och sov, jag sov
till 17.30 och då vaknade jag med ett ryck och insåg att jag hade missat innebandyträningen...
Så då gick jag ner och åt mat, efter det städade jag mitt rum, damsög, bäddade nytt i sängen, skurade, dammtorkade osv. Och när jag var klar med det gjorde jag klart matteläxorna.
-haha, insåg att jag har fått gjort en hel del bra saker idag!
Men hörrni, nu ska jag sova för imorn är det Måndag & det betyder
att vi måste sätta våra fötter på skolplanen nu igen...
Lovet har gått FÖR fort!
aja, godnatt & sov sött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: