Torsdagmorgon!

godmorgon!
idag äre torsdag & jag ska inte göra något speciellt. Imorn ska vi kanske in till stan för att hitta på något, gå på BIO eller så.. jag ska också köpa en ny kamera, tror att de blir en Canon EOS 1100D. Den är billig och sägs vara riktigt bra! På lördag kommer hela släkten hit och vi ska ha lite Halloween firande, alla ska klä ut sig.. Jag har ett förslag på vad jag ska klä ut mig till, men de får inte ni veta! Ni kommer få se bilder från firandet på söndag kanske. På lördagkväll ska jag även åka till en kompis som har Halloween fest! Vi kommer vara ett gäng som ska vara ute och skrämmas lite, kolla på skräckfilm osv. Kommer säkert bli asroligt! På söndag ska jag inte göra så mycket, kanske göra någon läxa & sen på kvällen äre träning. Sen börjar skolan igen (suck).

uppdaterar mer senare idag ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: