Tjolahej!

Hejsan, idag var det TråkMåndag och det var väl endå ganska roligt!
Vi gjorde inte så mycket men hade väldigt chilla lektioner.
Jag och Hanna satt mest och garvade och planerade!
Och imorgon är det Tisdag och då har vi "Näringslivsdag",
vi ska typ prata om skog och natur och vi ska även kolla på teater!
men sen ska jag hem och städa och packa lite!
Och på onsdag ska jag hem efter skolan och sen på träningen,
efter det kommer Emelie och hämtar mig och då går vi hem till henne, och så sover jag där.
Sen på torsdag är det skola igen och efter skolan följer jag Hanna hem och sen åker vi på Innebandymatch,
ska bli otroligt kul men endå pirrigt eftersom det är min första riktiga match!
och på Fredag kanske Hanna följer med mig hem.
Denna vecka är fullspäckad men den är rolig.
Juste, fick myn stickade "Pippitröja" av momma igår!
Riktigt varm och gosig var den!


Emelie || 2011-11-07 Kl: 23:37:04

Ska bli skiiitkul! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: