Tja

Tjabba!
Igår var det Halloween fest hos Nathalie! Det var grymt roligt.
Vi gick spökrunda, åt godis, snurrade flaska, kollade på skräckisar, kastade godis, skrattade, var ute på byn mm!
Det var mycket roligt folk där och jag tänkte ta med mig kameran men gjorde det tyvärr inte.
Annars skulle det ha blivit bilder att visa!
Men idag så vaknade vi typ 9 och då hade vi varit uppe till typ halv 6 eller 7!
Så gick vi upp och sen kollade vi på Nightmare on Elm street! Har sett den typ 2 gånger innan
men tycker fortfarande att den är lite halvt äcklig!
Om en timme eller längre ska jag byta om till gympakläder då jag ska på Innebandyträning för första gången på typ 3 veckor!
Vill verkligen och idag får jag inte glömma knäskyddet då det går åt pipsvängen annars!
Imorgon är det skola och det känns ju skönt? Inte....
Jag ska ta med mig kameran ut imorgon efter skolan och ta lite kort, kanske jag tar med mig min älskade gudhund? Eller vad man nu säger!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: