Orka

Hej, har inte orkat bloggat den senaste dagen!
Men igår var vi och badade och var på Åre Chokladfabrik och köpte lite smått och gott,
bla detta:
Vi gick runt och kollade i massa affärer också, jag fick en tröja som är gööör skööön!
Sen idag så gick vi upp ganska tidigt och drog till staden,
där åkte vi på lassarettet, lillebroe skulle dit på nån undersökning!
sen gick vi på stan och jag fick inlägg till mina skor! Har problem med dom-
efter gick vi på Stan och jag köpte lite saker till mitt Gudbarn som snart kommer!
Det vart riktigt söta saker som jag inte kan visa just nu.
Sen handlade vi och åkte tillbaka till Åre och åt just en riktigt god middag.

Lillebroe fick en liten Oäkta One Piece! Han är riktigt stolt över den.


Julia || 2011-11-04 Kl: 21:20:05

Åre choklad<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: