Pluggdag?

Alltså vad jobbigt! Jag har 3 läxor men jag har bara gjort en än så länge.
Igår var ju Hanna här och vi fick ut på byn med Filip och så spelade vi in massa flummfilmer
men sen så kollade vi på film, det vart Scre4m!
men efter filmen och allt gick vi ut och sen gick vi hem, jag och Hanna gick och la oss direkt.
Och idag så åkte hon hem typ direk nästan, och sen var jag med Filip ett tag till och då kollade vi på JACKASS 3!
Den var helt sjuk, fast dom är ju så.
Men sen gick jag hem och nu sitter jag framför datan med huvudvärk och kallsvettningar fortfarande,
har sovit med kallsvettningar hela natten!
Tror jag börjar bli sjuk eller något, fast hoppas det är något snabbt för jag orkar inte vara sjuk just nu!
Ska vila lite nu och sen ska jag på innebandyträning tror jag.
Och ikväll ska jag kanske göra lite matte och sen sova ut, för imorgon är det skola!

(- Var ute igår morse och tog dessa bilder!)


Elin || 2011-11-13 Kl: 19:51:16

Åh vad fina bilder!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: