Onsdag

godmorgon!
vaknade för ett tag sen, vi kom hem runt 3 inatt så jag har sovit ganska länge ändå. Dagen/kvällen/natten var iallafall grym! Man ville inte att dagen skulle ta slut för de va så roligt! De va ett så härligt gäng som åkte så de gjorde de ännu bättre! Hockeyn var också grym, är så coolt att man står där och kollar på Modo - Timrå live!
På hemvägen var man lite trött och hade lust att bara sova men man höll sig vaken genom att prata osv. Så när jag kom hem gick jag och la mig och somnade direkt! Hur härligt som helst!

imorse vaknade jag klockan 8, kunde inte somna om! Då gick jag ner en stund och försökte sova i soffan. Men de gick inte heller.. så jag gick upp och försökte igen, då somnade jag äntligen om och vaknade runt 11. Idag ska jag inte göra något mer än att chilla, och ikväll blire innebandyträning. Ska faktiskt bli skönt!

Uppdaterar mer senare! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: