Hahah!

Tjenare, har inte bloggat på ett tag och det såg jag att inte någon av mina "kompanjoner" gjort heller,
men nu ska det bli lite ändring ......förhoppningsvis!
Det har varit en ganska rolig dag idag, har inte gjort mycket!
Det har varit flummigt.. som det alltid är men det har gått bra att jobba endå!
Imorgon är det ju skola igen och sen efter skolan vet jag inte om jag ska stanna och plugga eller om jag åker hem och pluggar men efter maten då ska jag på innebandy träning.
Juste vi var på innebandymatch i söndags, vi spelade 2 matcher en mot Krokom då vi vann med 5-3 och sen en mot Bräcke där vi vann med 4-1!
Det kändes riktigt bra faktiskt.
Och vill ni veta en sak? På söndag är det 1:a ADVENT!!
Och vi har inte ens fått nån snö än, vi har bara frost på marken! Och på lördag är det Julskyltning här i Åsarna!
Och snart ska jag packa litegrann, men om ett tag tror jag att jag ska ut och gå på byn....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: