Ändrade planer

Hejsan, det vart lite ändrade planer här på kvällskvisten!
Imorgon är det onsdag och då går jag skola men sen ska jag inte åka hem utan jag och Johanna ska stanna efter skolan och plugga och sen går vi och köper nån macka, efter det går vi till Innebandyn och har träning!
Och sen kommer Emelie och hämtar mig så sover jag där.
Och på torsdag går jag på skolan och sen följer jag med Hanna hem och vi ska på match nästan direkt och då hinner jag inte hem så då åker jag hem till henne!
Och sen ska jag hem.
På fredag är det skola igen och jag ska mest vila på kvällen, kanske gå ut en sväng på byn med nån rolig person!
Så det är en fullspäckad vecka men som sagt är den grymt rolig med mycket underbara människor.
Hittade massa bilder sen i somras!, roligt att se hur brun man var och jag saknar sommaren mycket!
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: