YOUR LOVE HAS TURNIN' PAGE.

hej där! Just nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan för att
sova, idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit med Sandra och
haft as-kul! Vi har hittat på massa med skoj & roligt!
Vid 16.30 tiden åkte vi till innebandyträningen och där var vi tills klockan blev 19.00.
När jag kom hem gick jag ut i garaget och byggde på min musfällebil,, och gissa vad jag hittade ?
- jo, superlim, leess man blir när man inte har hittat sakerna innan och i sista sekund hittar man dem.
iallafall så drog jag bort det jag och Sandra hade fixat på bilen när vi var hos Sandra, och sedan limmade jag
fast med superlimmet. Eftersom jag och Sandra är ju såå smarta så vi trodde att det skulle funka fin, fint
med TRÄLIM! -HAHAHAHAHAH
Hade egentligen tänk att idag, söndagen skulle vara en "riktig" pluggdag... Där jag skulle gjort alla läxor jag
hade allt som skulle lämnas in innan jullovet och sådär. Men det sket ju sig för att jag kom ju hem sent från Sandra och så hade jag faktiskt ingen lust alls om jag ska vara ärlig. Men nu kära vänner, så ska jag nog kika runt på lite roliga bloggar, FB & sånt innan jag släcker lampan och sussar så gott.
Vill egentligen inte sova, för att jag vill inte vakna upp till en Måndag, iiigen! blääääh. Är så otroligt skolless nu.
-Snart jullov iallafall, TAGGA!
Godnatt! ♥
foto : Johanna Ekstrand
Nalle puh: "tiger är bra, det tycker i alla fall jag. men egentligen är alla bra."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: