La mama ria

Hejsan, idag vaknade vi ganska tidigt eller inte direkt tidigt.
Då vart det frukost och sen gick vi ut och fixade med Johannas musfällebil, och medans limmet torkade
gick vi ut och hälsade på hundarna.
Och efter det vart det lite rast och vi åt lunch, sen gick vi ut igen och då lekte vi i snön.
Jag vart levande begravd i snön av Johanna så det vart lite kallt.
Och nu har vi inte gjort så mycket mer, vi har väl pluggat lite och ska snart äta middag innan det blir innebandyträning.
Ikväll ska jag plugga och sen ska jag sova, för imorgon är det skola igen!
Helgen går så snabbt och veckorna också för den delen, Idag är det även 3:de Advent.
Bara 2 veckor kvar tills Julafton.
Jag har även städat klart mitt rum nu och julstädat, bilderna kommer väl lite senare!
Nu ska vi äta middag! Bloggar kanske senare, beror på hur stressad jag är!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: