I'm back!

Och jag lever, haha. Hej på er förresten nu är jag äntligen hemma från Ö-vik.
Jag kanske inte berättade det förrut eller så men så är det! :)
Jag åkte dit förra onsdagen och var borta tills nu, när jag var där åkte vi ner till Göteborg på min
morbrors bröllop och bara 2 dagar efteråt åkte vi hem igen.. Mormor köpte lite kläder och skor och
sådär till mig som jag hade på bröllopet så nu har jag fyllt min garderob en hel del.
-feels good!
Vi kom alltså hem på Söndagen från bröllopet och jag stannade kvar i Ö-vik, och då hittade
vi på massa med skoj jag och min mormor, åt god mat och jag duschade "hela" dagarna långa i mormors spa & massages dusch, den är suuuuuuuperhärlig att duscha i!
Men iaf så var det tänkt att jag skulle åka bussen hem på måndagen och gå till skolan på tisdagen,
men så blev det inte. Jag blev nämligen sjuk och fick hög feber så jag var "tvungen"
att stanna lite längre och friska på mig. Och frisk blev jag ju inte förens på Torsdagen så då åkte jag
hem. Typiskt att man ska missa roligaste dagarna på skolan nu den sista veckan, men sånt händer
och nu är det jullov! :D
Tänkte gå ut och ta massooor med kort senare men det får vi se... För Simon kanske inte tog med sig kameran hem från Göteborg :O Kom jag på nu!
-Kyssen! ♥
bild från arkivet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: