Hejsan!

Tjosan! Denna helg har det varit fullt upp!
Som ni kanske läst så har Hanna lämnat denna blogg, det blir bara jag och Johanna som bloggar då!
Så jag har gjort om bloggen lite!
I Fredags var jag med Alicia och Kevin, vi var ute och gick och sen var vi även med Moa.
Alicia och Kevin åkte hem då var jag med Moa och vi kollade på film och sen gick jag hem!
På Lördagen gick jag upp tidigt för vi skulle vara inne i stan kl 11 och kolla på dop,
sen gick vi på stan efter det och jag köpte lite grejjor!
men så åkte vi och handlade mat och då tänkte mamma och pappa att det blir så länge till maten.
så då svängde vi in på Max och åt lite mat!
På kvällen vart det Julbord i Presåsen med pappas jobb och det var väl gott!
men jag vart less, för det är inget roligt där eller bara lite roligt!
Sen åkte vi hem och idag har jag spelat 2 innebandymatcher, vi vann ena och förlorade ena!
Det gick inte så bra för jag är fortfarande sjuk och jag hade typ svårt att andas.
Men Sen har jag inte gjort så mycket förutom att ha träffat min nyaste lillakusin!
han var ju sååå söööt!
Men nu ska jag lägga mig så jag vaknar imorgon.
Godnatt alla stora och små!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: