Haha!

Tjena, nu har inte jag bloggat på ett tag men det beror på att jag inte haft tid.
Har haft massa att göra, I Fredags var jag med Ulrika och vi var väl ute och sen åkte vi på luciaträning och på kvällen var vi med Filip!
I lördags gick jag upp tidigt för då var det innebandymatcher, vi vann bååda 2!
Åhh, det känns så bra, älskar vårat lag för alla är så glada och taggade!
då var alla vi taggade till 1000!
Och idag ska jag vara hemma och kanske plugga lite?
Om jag orkar det vill säga....
PÅ torsdag är det sista dagen och sen är det JULLOV!
Det ska bli skönt, och jag tror det blir myyycket skoter på lovet.
Och just nu ska jag klä på mig och gå ut!
Jag igår innan lucian, bilder från lucian kommer ikväll eller imorgon om jag hinner!
Har ju match igen då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: