God Jul!

God jul allihopa önskar jag Johanna er.
Eftersom jag inte satt vid datan idag nått mer så säger jag det nu.. Även
om klockan är 00.00 och det är en ny dag.. Men GOD JUL på er och
hoppas att ni har fått massor av fina, stora och braiga paket, massor av god mat, och härligt umgänge!
För det har iallafall jag fått, hahaha.
Några av dom paketen jag fick innehöll : En onepiece, zlatan boken, kläder, pengar, en ny innebandyklubba,
xbox kinect, en ny neccesär, spa-grejer, en ny foundation, en ny mascara & massor annat!


-Tack för alla fina & underbara julklappar vill jag säga till min familj, släkt & vänner! :')
Och tack för alla "god jul" hälsningar alla har skickat till mig.

Vill bara säga att jag har glidit runt med onepiecen hela dagen, älskar den verkligen!



//Johanna Ekstrand ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: