Fixdax

Tjosan, idag har det som vanligt varit skola.
Har inte hunnit med många lektioner, på so:n imorse var jag med typ 20 min
sen så var det matte och då var jag med typ 35 min och sen var det idrott och då var jag med 40 min!
efter skolan kom mamma och pappa och hämtade mig så drog vi in till stan och fixade lite olika grejjor.
Sen åt vi på Daffy´s och sen handlade vi på Willy´s.
Nu har jag kommit hem och jag vart städsugen? Har inte hänt på dom sista 7 mån,
Förutom i måndags då detta även hände.
jag har städat men har inte haft ett "sug" efter det!
Så nu har jag plockat och fixat, (hittade nyss spindelnät i lampan! scaaary) hatar ju spindlar!
Snart ska jag möblera om och damsuga, och jag har märkt att jag får städ sug på kvällen,
börjar runt 9- halv 10 och håller på till framåt 11 halv 12!
Men nu ska jag fortsätta och jag bloggar imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: